Dear friends! (LT below)
Finally I can share with you my first video tutorial :) This one was made special for Lithuanian crafting shop - Spalvų namai :) In the end of the summer I received some amazing things from them!
First one - Distress crackle paints! OMG they are so amazing! This time I used Brushed Pewter color.
Another one amazing thing is NUVO Embellishment Mousse (spring green). This amazing thing can be used as paint or wax :)
Despite this amazing products there were much more amazing things wHich you will see later :) So my card you can see after Lithuanian post :)
Draugai!
Pagaliau noriu pasidalinti su Jumis mano pirma video pamokėle :)
Ši pamokėlė buvo sukurta specialiai Spalvų namams :) Rugpjūtį gavau nuostabų siuntinuką iš Spavų namų ir būtent šiam atvirukui buvo panaudotos kelios prekytės.
Visų pirmą noriu papasakoti apie Distress Crackle paints. Tai nuostabus skilinėjantys dažai. Svarbiausia leisti jiems išdžiūti patiems, anaip jokio skilinėjimo nebus (patikrinta :D ).
Kitas nerealus ir gan universalus dalykas yra NUVO Embellishment Mousse. Ji galima naudoti ir kaip dažus (jei praskiesti vandeniu) arba kaip vašką, jei norite paryškinti reljefą. Taip yra dar gražių dalykėlių kuriuos pamatysite vėliau :)
O štai ir atvirukas :)
Product I used / Panaudotos prekės:
Distress Crackle Paint: Brushed Pewter
Nuvo Embellishment Mousse: Spring Green
Plastikinis trafaretas "Bubbels"
Prima Marketing Clear Gesso
Prima Marketing Modeling paste Opaque white
Prima Marketing 3d Mat gel
Prima acrylic paint - Romance Pink
Prima acrylic paint - Magic Aqua-Rose
Altair art Ever after paper
Finally I can share with you my first video tutorial :) This one was made special for Lithuanian crafting shop - Spalvų namai :) In the end of the summer I received some amazing things from them!
First one - Distress crackle paints! OMG they are so amazing! This time I used Brushed Pewter color.
Another one amazing thing is NUVO Embellishment Mousse (spring green). This amazing thing can be used as paint or wax :)
Despite this amazing products there were much more amazing things wHich you will see later :) So my card you can see after Lithuanian post :)
Draugai!
Pagaliau noriu pasidalinti su Jumis mano pirma video pamokėle :)
Ši pamokėlė buvo sukurta specialiai Spalvų namams :) Rugpjūtį gavau nuostabų siuntinuką iš Spavų namų ir būtent šiam atvirukui buvo panaudotos kelios prekytės.
Visų pirmą noriu papasakoti apie Distress Crackle paints. Tai nuostabus skilinėjantys dažai. Svarbiausia leisti jiems išdžiūti patiems, anaip jokio skilinėjimo nebus (patikrinta :D ).
Kitas nerealus ir gan universalus dalykas yra NUVO Embellishment Mousse. Ji galima naudoti ir kaip dažus (jei praskiesti vandeniu) arba kaip vašką, jei norite paryškinti reljefą. Taip yra dar gražių dalykėlių kuriuos pamatysite vėliau :)
O štai ir atvirukas :)
Product I used / Panaudotos prekės:
Distress Crackle Paint: Brushed Pewter
Nuvo Embellishment Mousse: Spring Green
Plastikinis trafaretas "Bubbels"
Prima Marketing Clear Gesso
Prima Marketing Modeling paste Opaque white
Prima Marketing 3d Mat gel
Prima acrylic paint - Romance Pink
Prima acrylic paint - Magic Aqua-Rose
Altair art Ever after paper






No comments:
Post a Comment